VTS105 19.10.2024 Bacchus & Svenska Klubben

19.4.2024

Lämpimästi tervetuloa Vaasan Teknillisen Seuran 105-vuotisjuhliin, jotka järjestetään päivälleen viisi vuotta satavuotisjuhliemme jälkeen. Juhlapaikkanamme on tällä kertaa Bacchus & Svenska Klubben, ja siellä Svenska Klubbenin juhlasali.

Illalliskortin hinta on á 70 euroa. Ilmoittautumiset pyydämme tämän linkin kautta: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_EFbaVhIBu0hHCNT_gsJqjkBAeXoR9jJv5XmuNvCd6zOPbA/viewform tai ottamalla yhteyttä ilmoittautumisvastaaviimme (Maarit ja Jouko).

Tervetuliaismalja
Bosco dei Cirmiole Blanc de blancs

Maa-artisokkakeitto, savustettua poroa ja tryffeliöljyä

Häränsisäfilee, punaviinikastike, fondant-perunat, yrttimaustevoi ja kauden paahdetut kasvikset

Klassinen Créme Brûlée, mansikkasorbetti ja marjakompotti

Vino Oria blanco
Vino Oria garancha

Kahvi tai tee

Ohjelmassa on katsaus Seuran 105-vuotiseen historiaan, ansiomerkkien jako, juhlapuheita, laulua, naurua ja etenkin hyvää Seuraa!