Terassi-ilta 16.8.2024

18.5.2024

Seuramme on jo vuosien ajan kokoontunut elokuussa terassi-iltaan. Tänäkin vuonna suuntaamme Strampenin terassille perjantaina 16.8.2024 klo 18. Sään salliessa istumme ulkosalla, muussa tapauksessa pyrimme sisätiloihin.

Kuten aiempinakin vuosina, Seura tarjoaa yhden juoman (limonadi/olut/siideri) per jäsen. Pöytää ei ole varattu etukäteen, joten ensimmäisenä paikalle tullut pyrkii löytämään riittävän suuren tilan seurueellemme.

Pyydämme ilmoittautumiset mielellään viimeistään terassi-iltaa edeltävänä päivänä, jotta osaamme etsiä oikean määrän istumapaikkoja, mutta etukäteen ilmoittautumattakin saa toki osallistua. Ilmoittautumiset joko tämän webbisivuiltamme löytyvän linkin kautta tai ottamalla yhteyttä jompaankumpaan ilmoittautumisvastaavaamme (Jouko ja Maarit). Tervetuloa!