VTS:n kesäsynttärit 5.6.2024

10.4.2024

Tervetuloa juhlimaan 105-vuotiasta Seuraamme epämuodollisten kesäsynttäreiden merkeissä Seuramme Ateljeehen (Koulukatu 41 A 13, Vaasa) keskiviikkona 5.6.2024 klo 18! Ulko-ovi on lukossa, joten soittakaa ovelta jollekulle johtokunnan jäsenelle, niin tulemme avaamaan oven.

Seuran virallinen 105-vuotissyntymäpäivä oli toukokuussa ja juhlat pidetään perinteiseen tapaan tälläkin kertaa lokakuussa. Epävirallisia kesäsynttäreitä on vietetty kesäkuussa jo vuosia, usein yhdessä nyt 12-vuotiaan korkeakouluvaliokuntamme VTSVYTEKin kanssa.

Ohjelmassa on keskusteluja ajankohtaisista aiheista hyvässä Seurassa. Puheenjohtaja alustaa lyhyesti Seuran 105- ja VTSVYTEKin 12-vuotisesta historiasta ja vastaa kysymyksiin niistä.

Ilmoittautumiset pyydämme kevyttä kesäistä tarjoilua varten etukäteen tämän lomakkeen kautta viimeistään 4.6.2024 tai ottamalla yhteyttä ilmoittautumisvastaavaamme (Jouko tai Maarit).